Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog

غیر معمول ترین تفریحات در تور بلغارستان

 

گذراندن یک شب رومانیتک در تور بلغارستان و در شهر صوفیه بسیار زیباست. اما چه میشود اگر فرصتهای متفاوتی در این مقصد گردشگری برای تفریحات هیجان انگیز داشته باشید؟ تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید تا با تعدادی از تفریحات غیر معمولی که در تور ارزان صوفیه میتوانید انجام دهید آشنا شوید.

 

1. برای تماشای هنر معماری بلغارستان به کلیسای سنت صوفیا بروید

اگر دوست دارید همچون ایندیانا جونز یک حس شگفت انگیز از اکتشاف تاریخ و هنر معماری داشته باشید باید حتما از کلیسای سنت صوفیا بازدید کنید. این جاذبه گردشگری مشهور صوفیه یکی از مشهورترین اماکن برای گردشگرانی است که دوست دارند از یک بنای تاریخی مرموز دیدن کنید. بخشهایی از این کلیسای تاریخی به نام اتاقهای دکستروفوبیا، اتاق­های سه کلید، اتاقهای تروما، دالان فرار اضطراری و راه فرار مخفی این کلیسا باعث شده است که تعداد بازدیدکنندگانی که برای تجربه هیجان از این جاذبه گردشگری بازدید میکنند به صورت مستمر افزایش یابد.

 

2. برای تفریح در کلاسهای خلاقیت هنری شرکت کنید

شهر صوفیه یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در شرق اروپا برای طرفداران هنر میباشد. در این شهر تعداد زیادی گالری هنری و همچنین کلاسهای خلاقیت هنری وجود دارد که به آموزش هنر آموزان مشغول هستند. اگر طرفدار هنر هستید برای تفریح میتوانید به یکی از این کلاسهای هنری بروید و میزان خلاقیت هنری خود را ارزیابی کنید.

 

3. در سینماهای رو باز صوفیه فیلم تماشا کنید

اگر از هر یک از مردم محلی شهر صوفیه سوال کنید که بهترین سینمای مستقل این شهر کجاست همه مرکز فرهنگی جی 8 را به شما معرفی میکنند. این جاذبه گردشگری در فاصله اندکی از بلوار مشهور ویتوشا قرار دارد. این سینما علاوه بر نمایش آثار هنری سینمای مستقل اروپا یک ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز دارد. در فصل تابستان سینمای مرکز فرهنگی جی 8 آثار سینمایی را در یک محیط رو باز به نمایش در می آورد. شما با رفتن به این جاذبه گردشگری فرصت آن را خواهید داشت تا یکی از متفاوتترین تجربه های فرهنگی خود را در تور بلغارستان به دست آورید.

 

 

4. برای صخره نوردی به یکی از باشگاههای صخره نوردی صوفیه بروید

مرکز صخره نوردی والتوپیا یکی از بهترین جاذبه های گردشگری شهر صوفیه برای طرفداران ورزشهای پر هیجان است. این باشگاه ورزشی دارای چندین دیوار صخره نوردی است که بر اساس استانداردهای روز جهانی ساخته شده است. همه اعضای خانواده در این باشگاه فرصت آن را مییابند تا زیر نظر مربیان کار آزموده به صخره نوردی بپردازند. اگر دوست دارید یک ورزش پر هیجان را در تور بلغارستان خود انجام دهید حتما باید چند ساعت از برنامه سفر خود را به بازدید از این جاذبه گردشگری و صخره نوردی در باشگاه والتوپیا اختصاص بدهید.

5. اسکیت روی یخ را فراموش نکنید

شهر صوفیه در فصل سرد سال به یک مکان مناسب برای انجام ورزشهای زمستانی و به خصوص اسکیت روی یخ تبدیل میشود. اگر طرفدار این ورزش پر هیجان هستید باید به شما بگوییم که در شهر صوفیه چندین سالن سر پوشیده مخصوص اسکیت روی یخ وجود دارد که میتوانید از آنها دیدن کنید. به هر صورت باید گفت که برای طرفداران ورزشهای زمستانی شهر صوفیه یک مقصد گردشگری بینظیر است.

 

6. در یکی از فستیوال­های جاز صوفیه شرکت کنید

فصل تابستان یک زمان بسیار مناسب برای تور بلغارستان و گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری صوفیه است. جشنواره موسیقی جاز یکی از محبوبترین رویدادهای فرهنگی این شهر است که در هر سال تابستان در پارک جنوبی صوفیه برگزار میشود. در این بخش از سال شما فرصت آن را خواهید داشت تا از نزدیک شاهد اجرای مشهورترین گروههای جهانی و گروههای محلی جاز باشید. پس اگر در فصل تابستان به تور صوفیه رفتید شرکت در این رویداد فرهنگی را هرگز فراموش نکنید.

 

7. برای تفریح به باشگاههای ورزش روی میز بروید

بخش زیادی از مردم شهر صوفیه را شهروندان جوان تشکیل می­دهند. علاوه بر ورزش یکی از تفریحات مورد علاقه آنها ورزشهای فکری مثل شطرنج و یا بازیهای مشابه است. اگر دوست دارید که در بخشی از سفر خود قدرت فکری خود را برای انجام بازیهای روی میز ارزیابی کنید میتوانید به یکی از این باشگاههای شهر صوفیه بروید و برای چند ساعت در این جاذبه های گردشگری هیجان و کاربرد هوش را تجربه کنید.

 

8. برای صرف شام به یکی از رستورانهای خوش منظره بروید

صرف شام یک رخداد روزانه است که همه دوست داریم در شرایط ایده آل آن را انجام دهیم. در تور صوفیه بهترین جا برای صرف شام یکی از رستورانهای خوش منظره این شهر است که دارای یک منظره ایده آل هستند. خوشبختانه در سراسر این شهر از پارک جنوبی تا پارک شمالی، از میدان تساهل مذهبی تا میدان استقلال و... چندین رستوران شیک و خوش منظره وجود دارد که شما میتوانید برای صرف شام یکی از میزهای کنار پنجره آنها را رزرو کنید.

 

9. برای تجربه هیجان به یکی از اتاقهای فرار بروید

بسیاری از گردشگران طرفدار هیجان هستند. خوشبختانه در تور بلغارستان برای فرو نشاندن عطش هیجان شما فرصت زیادی وجود دارد. شما برای آن که بتوانید حداکثر هیجان را تجربه کنید میتوانید به یکی از اتاقهای فرار این شهر بروید. شما در این اتاقهای فرار بین یک تا 3 ساعت فرصت دارید تا با حل کردن چندین معمای مختلف بتوانید کلید اتاقی که در آن قرار دارید را پیدا کنید و از آن فرار کنید. خوشبختانه در این جاذبه گردشگری شما فرصت آن را خواهید داشت تا این تفریح غیر معمول و هیجان انگیز را به صورت گروهی انجام دهید و یا اینکه با سایر دوستان خود به رقابت بپردازید.

 

10. در آسمان پر ستاره صوفیه قدم بزنید

شهر صوفیه یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای کسانی است که دوست دارند قدم بزنند و از منظره شهر لذت ببرند. برای این کار شما می­توانید به کوهستان ویتوشا بروید و در آنجا از یک زاویه بسیار منحصر به فرد به تماشای منظره پایتخت بلغارستان بپردازید. این جاذبه گردشگری یکی از محبوب ترین نقاط شهر صوفیه برای زوجهای جوان نیز میباشد. شما اگر دوست داشته باشید میتوانید با پای پیاده یا با تاکسی به ویتوشا بروید و از بالای آن به تماشای منظره شگفت انگیز شهر صوفیه بپردازید.

 

 

 

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: